W strefie usług elektronicznych można uzyskać:
- Dostęp do informacji o zobowiązaniach podatkowych i opłatach Twoich oraz osób fizycznych i prawnych, które reprezentujesz, jak również informacji z innych rejestrów urzędu - dostęp ten wymaga rejestracji i uwierzytelnienia.
- Możliwość elektronicznej realizacji płatności zobowiązań wobec Urzędu.
- Dostęp do formularzy elektronicznych usług udostępnianych przez Urząd.
Rejestracja:
W celu uzyskania dostępu do informacji o zobowiązaniach podatkowych i opłatach oraz niektórych wpisach w rejestrach prowadzonych przez Urząd konieczne jest dokonanie rejestracji do platformy eUrzad:
- elektronicznie korzystając z ogólnopolskiej elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP
- zaloguj się na https://epuap.gov.pl
- złóż wniosek do Urzędu Miejskiego w Oławie za pomocą jednego z formularzy: Wniosek o rejestrację konta na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
- podpisz podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i wyślij.
- dane do logowania prześlemy Ci na Twój adres elektronicznej skrzynki na ePUAP-ie.
Wniosek o dezaktywację konta na platformie eUrządWniosek o udostępnienie danych w systemie eUrząd innej osobie fizycznej
Konto na platformie ePUAP, możesz założyć tutaj. - osobiście
- Wydrukuj i wypełnij jeden z poniższych wniosków: Wniosek o rejestrację konta na platformie eUrząd (osoby fizyczne)
- Wydrukowany wniosek możesz złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Oławie
Wniosek o dezaktywację konta na platformie eUrząd